Urządzenia marki President objęte są 2-letnią gwarancją na wszelkie defekty produkcyjne potwierdzone przez nasz dział techniczny. * Serwis posprzedażny firmy PRESIDENT zastrzega sobie prawo do niestosowania gwarancji, jeżeli awaria spowodowana jest przez antenę inną niż te dystrybuowane przez firmę PRESIDENT, i jeżeli wspomniana antena jest źródłem awarii. Oferuje się przedłużenie gwarancji o 3 lata przy równoczesnym zakupie i używaniu dodatkowej anteny samochodowej PRESIDENT, co wydłuża całkowity czas trwania gwarancji do 5 lat. Podstawę uzyskania ważności gwarancji, w tym gwarancji przedłużonej, jest karta gwarancyjna prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę.
Zaleca się uważne przeczytanie i przestrzeganie poniższych warunków pod groźbą utraty uprawnień z tytułu świadczeń gwarancyjnych:
- Kartę gwarancyjną należy wypełnić i potwierdzić najpóźniej w przeciągu 1 miesiąca od daty zakupu.
- Naprawy gwarancyjne są bezpłatne, a koszty odesłania naprawionego sprzętu ponosi gwarant.
- Należy koniecznie dostarczyć dowód zakupu z urządzeniem przeznaczonym do naprawy.
- Terminy wymienione w świadectwie gwarancyjnym oraz dowód zakupu muszą być zgodne.
- Nie instalować urządzenia bez zapoznania się z instrukcją obsługi.
- W okresie gwarancyjnym niedopuszczalne jest dokonywanie jakichkolwiek napraw / modyfikacji sprzętu we własnym zakresie
- Gwarancja jest ważna tylko w kraju zakupu.
Wyjątki (nie objęte gwarancją):
- Uszkodzenia spowodowane wypadkiem, wstrząsem lub nieodpowiednim opakowaniem.
- Bateria, tranzystory mocy, mikrofon, żarówki, bezpieczniki, a także nieprzestrzeganie zasad instalacji i warunków użytkowania (w tym m.in. używanie anteny ze zbyt dużą mocą, nieodpowiednich bezpieczników, odwrócenie polaryzacji, złe połączenia, przepięcia itp.).
- Gwarancja może nie zostać przedłużona z uwagi na brak dostępności urządzenia, gdy jest naprawiane w naszym serwisie technicznym lub napraw dokonanych przez nieuprawnione serwisy.
- CB radia poddane modyfikacjom. Gwarancyjna nie obejmuje jakichkolwiek modyfikacji lub niewłaściwej konserwacji wykonanych przez jednostki usługowe lub osoby trzecie nie posiadające autoryzacji naszej firmy.
W przypadku zauważenia nieprawidłowości:
- Sprawdzić zasilanie urządzenia i stan bezpiecznika.
- Sprawdzić, czy podłączenie anteny, mikrofony lub inne połączenia są wykonane prawidłowo.
- Sprawdzić, czy poziom szumu jest prawidłowo ustawiony; czy zaprogramowana konfiguracja jest prawidłowa.
- Wszystkie powiązane dokumenty muszą być zachowane nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego, a po ewentualnej odsprzedaży urządzenia, przekazane nowemu właścicielowi w celu umożliwienia identyfikacji sprzętu.
- W przypadku nieprawidłowego działania należy najpierw skontaktować się ze sprzedawcą, który zdecyduje o podjęciu niezbędnych działań.
- W przypadku interwencji nieobjętych gwarancją, przed naprawą zostaną poczynione odpowiednie wyceny szacunkowe.
Dziękujemy za zaufanie do jakości i doświadczenia firmy PRESIDENT. Zalecamy dokładne zapoznanie się z niniejszą instrukcją, dzięki czemu Klient będzie całkowicie zadowolony z zakupu. Proszę nie zapomnieć, aby odesłać załączony poniżej certyfikat, gdyż bardzo ważne jest, abyśmy mogli dokonać identyfikacji urządzenia podczas ewentualnego świadczenia naszych usług.
* W przypadku, gdy urządzenie nie jest objęte gwarancją, wszelkie naprawy oraz inne koszty (np. przesyłka) są płatne.
Umowa gwarancyjna anteny - plik PDF poniżej